B.U.J.

BIEŽI UZDOTIE JAUTĀJUMI

Kāds ir ātrākais veids, kā ar mani sazināties?
 

Jūs varat sazināties ar mums jebkurā jums ērtā laikā. Atbildēšu darba dienās no 8 līdz 19.

 

Mēs nosūtām visus apmaksātos pasūtījumus klientiem tajā pašā dienā.

Paredzamais pasūtījuma piegādes laiks ir 1-2 darba dienas.

Piegāde ar OMNIVA, LP express, Smartpost pakomātiem aizņem 1-2 dienas.

Piegāde ar kurjeru 1-2 dienas.

Elektroniskā banka: Paysera konts, AB Swedbank, AB SEB bankas, Luminor, AS Citadele bankas, Revolut, AB Šiaulių bankas, UAB Urbo bankas, Lietuvas Centrālā krājaizdevu sabiedrība, N26 banka
 
Kitos mokėjimo sistemos:
„Lietuvos Spaudos“ ir „Narvesen“ kioskuose , „Perlas“ terminalai,  Paprastu pervedimu arba grynaisiais banke
 
Nav iespējas maksāt kurjeram, jo ​​tas būtiski sadārdzinātu smaržas visiem klientiem, pat tiem, kuri šo pakalpojumu nevēlas. Mūsu uzņēmums ir ieinteresēts piedāvāt tirgū labāko cenas un kvalitātes attiecību. Balstoties uz statistiku, aprēķinājām, ka, noslēdzot skaidras naudas inkasācijas līgumu ar kurjeru kompāniju, mēs vairs nebūtu konkurētspējīgi tirgū, un cenas būtu līdzvērtīgas konkurentu piedāvātajām tirgū līdzīgām precēm.

Ņemot vērā mūsu darbības raksturu, preces nav iespējams izņemt personīgi.

Visi pasūtījumi tiek nosūtīti ar rēķinu.

Ja neesat to saņēmis, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu. pa e-pastu info@zefyra.lv un mēs jums to nekavējoties nosūtīsim.

Ja neizdosies samaksāt par pasūtījumu, saņemsi Paysera automātiski ģenerētu e-pastu. e-pasts ar maksājuma veikšanai nepieciešamajiem datiem. Neapmaksātie pasūtījumi tiek atcelti un izņemti pēc stundas.

Lai mainītu piegādes datus, lūdzu, sazinieties ar mums: 1: E-pasts E-pasts: info@zefyra.lv 2. Tālrunis: +370 671 353 60 3. Aizpildiet kontaktformu mūsu kontaktu lapā.

Pasūtītās preces tiek piegādātas ar Jūsu izvēlētu metodi: Omniva, LPexpress, Smartpost pakomāti/kurjers, DPD pakomāti/kurjers uz mājām.

Reģistrācija mūsu veikalā nav nepieciešama, taču reģistrētie klienti saņem šādas priekšrocības: Jūs varat tieši apskatīt pasūtījumus, iegādātās preces, samaksāto summu, pasūtījumu statusus, sūtījumu izsekošanas kodus, saglabāt un mainīt adreses, saglabāt preces grozā un mainīt savu paroli savā kontā.

Protams, mēs visiem klientiem nosūtām pasūtījumu statusus un apstiprinājumus.