B.U.J.
BIEŽI UZDOTIE JAUTĀJUMI
Kāds ir ātrākais veids, kā ar mani sazināties?
Mēs vienmēr cenšamies atbildēt uz klientiem pēc iespējas ātrāk. Jūs varat sazināties: 1: E-pasts E-pasts: info@zefyra.lv 2. Tālrunis: +370 671 353 60 3. Aizpildiet kontaktu veidlapu mūsu kontaktu lapā.
Cikos ar mani var sazināties?
Jūs varat sazināties ar mums jebkurā jums ērtā laikā. Atbildēšu darba dienās no 8 līdz 19.
Cik ilgs laiks nepieciešams, lai pasūtījums tiktu nosūtīts?
Mēs nosūtām visus apmaksātos pasūtījumus klientiem tajā pašā dienā.
Cik ilgs laiks nepieciešams pasūtījuma piegādei?
Paredzamais pasūtījuma piegādes laiks ir 1-2 darba dienas.
Piegāde ar OMNIVA, LP express, Smartpost pakomātiem aizņem 1-2 dienas.
Piegāde ar kurjeru 1-2 dienas.
Kādi ir iespējamie maksājumu veidi?
Vai es varu samaksāt, kad es paņemu preci?
Vai ir iespēja preces izņemt personīgi?
Ņemot vērā mūsu darbības raksturu, preces nav iespējams izņemt personīgi.
Vai es varu saņemt PVN rēķinu?
Visi pasūtījumi tiek nosūtīti ar rēķinu.
Ja neesat to saņēmis, lūdzu, sazinieties ar mums pa e-pastu. pa e-pastu info@zefyra.lv un mēs jums to nekavējoties nosūtīsim.
Kas notiek, ja es nesamaksāšu par savu pasūtījumu?
Ja neizdosies samaksāt par pasūtījumu, saņemsi Paysera automātiski ģenerētu e-pastu. e-pasts ar maksājuma veikšanai nepieciešamajiem datiem. Neapmaksātie pasūtījumi tiek atcelti un izņemti pēc stundas.
Kā rīkoties, ja pasūtījumā esmu sniedzis neprecīzu informāciju?
Lai mainītu piegādes datus, lūdzu, sazinieties ar mums: 1: E-pasts E-pasts: info@zefyra.lv 2. Tālrunis: +370 671 353 60 3. Aizpildiet kontaktformu mūsu kontaktu lapā.
Kādas ir iespējamās piegādes metodes?
Pasūtītās preces tiek piegādātas ar Jūsu izvēlētu metodi: Omniva, LPexpress, Smartpost pakomāti/kurjers, DPD pakomāti/kurjers uz mājām.
Vai man ir jāreģistrējas, lai iepirktos?
Reģistrācija mūsu veikalā nav nepieciešama, taču reģistrētie klienti saņem šādas priekšrocības: Jūs varat tieši apskatīt pasūtījumus, iegādātās preces, samaksāto summu, pasūtījumu statusus, sūtījumu izsekošanas kodus, saglabāt un mainīt adreses, saglabāt preces grozā un mainīt savu paroli savā kontā.
Vai es saņemšu pasūtījuma apstiprinājumu pa e-pastu? pa pastu?
Protams, mēs visiem klientiem nosūtām pasūtījumu statusus un apstiprinājumus.